Tuesday, May 12, 2009

Macam-macam

Macam-macam berlaku pada dua tiga hari ini.

Pertama: Sambutan hari Ibu di sambut oleh anak-anak di Restoren Aza (Restoren abang ipar). Tak sempat nak bergambarpun. Imam belanja!! Terima kasih lah anak-anakku atas hadiah-hadiah itu.

Kedua: Hari Ahad pergi ke Klang ada kenduri kahwin saudara sebelah suami, dalam perjalanan balik kereta kehabisan air (bukan minyak ye..hehe) Nasib baik, sedar awal bila suhu enjin naik mendadak. Alhamdulillah ada orang datang "bantu".

Ketiga: Malam semalam cubaan memecah masuk rumah, gagal kerana suamiku sebelum tidur tergerak hati untuk menambah satu lagi kunci di pintu dapur serta memaku 'mati' kunci tersebut sehingga, pencuri gagal membukanya....alhamdulillah. Dia hanya dapat mengumpil tingkap (tapi gagal masuk kerana ada grill) dan mengopakkan pintu pagar belakang sahaja. Laporan polis telah dibuat dan polis juga ada datang memeriksa dan menurut beliau, orang yang melakukan telah dapat di kesan, tapi belum berjaya di tangkap... (nak sedapkan hati lah tu..)

Keempat: Rasa badan tak berapa sihat. Semalam MC satu hari, sebab rasa macam hendak pitam dan loya... (tak mungkin mengandung kot...hehe) Doktor mengesahkan aku kekurang darah... dan tekanan darah rendah. ( Macamana boleh jadi macam tu ek??)


Gambar atas : Anak-anak dan ibu balik sekolah....
Gambar bawah: Main bola keranjang.

3 comments:

HalfBlood Princess said...

Lorr, sibbaek kak..isk risaula kn, memacam kes skrg..ragut la, pecah rumah la, bunuhla..hee seram!

Get well soon eh kzana, klu peknen lg pon apa slhnye! hehehe...;D

Suzana Abd Manan said...

To Izu: Memang risau, tapi kita dah usaha, yg lain2 tu kita serah pada Allah. MM...kalu peknen..alhamdulillah...heheh

nieja said...

oh bahaya nye..
sbaek org tu
x dpt masuk..