Sunday, February 07, 2010

Sibuk


Gambar ini diambil ketika rumah belum siap 'plaster'.
Semenjak dua ini aku agak sibuk. Bukan saja sibuk di sekolah, di rumah juga agak sibuk, sampai nak mengemas rumahpun tidak berkesempatan. Di sekolah sekarang ini sibuk dengan sukan. Acara merentas desa, acara sukan terdahulu dan sebelah petang pula sibuk dengan latihan sukan. Fuh... memang penat ditambah pula dengan kepanasan yang agak terik pada minggu lepas menyebabkan kulitku kegelapan...hehe. Mana tidaknya aku ditugaskan menjadi pengelola peserta di padang. Terpaksa lah jadi 'ikan kering' sekejap...kik..kik..( kalau di goreng mesti sedap tuh..)

Kesibukkan ku di tambah lagi dengan rumah baruku yang hampir siap... hampirrrr...(entah bila nak siap nih..huhu). Banyak perkara nak di uruskan. Nak cari orang buat kabinet dapur, buat tu, buat ini..mmmm...dan hari-hari pergi tengok perkembangan rumah itu. Insyallah kami bercadang untuk masuk rumah baru ni pada bulan Jun (cuti sekolah nanti). Sekarang ni, sudah hampir 80 peratus siap. Harap-harap semuanya berjalan lancar...

3 comments:

Mrs. Ishamizu said...

Wah skjp je rumah akak dah nak siap! mesti tak sabarkan semua? hehe..

Patutla lmbt update, akak sgt busy rupanya!Takpe la take your time, ok?;)

Suzana Abd Manan said...

Memang sibuk izu, sibuk dengan sukan pagi petang. Nak upload gambarpun tak sempat. Thanks izu sebab sudi baca post akak ni, akak selalu gak hop to your blog, tapi tak sempat nak komen, sori...hehe.

Mrs. Ishamizu said...

Ehh it's ok..hehe.

izu, suka blog-hopping n mbaca kisah org laen..;)