Wednesday, June 09, 2010

cat

Untuk memilih cat untuk rumah baru, ni bukan lah senang. Mula-mula suami bercadang nak cat luar rumah dengan warna kelabu gelap dan kelabu terang, setelah melihat sebuah rumah yang berwarna tersebut yang nampak cantik dengan warna tersebut. Tetapi ramai pulak yang tak setuju. Masing-masing ada pilihan warna tersendiri. Jadi kena lah buat undian, kan...hehe baru lah adil dan saksama.

Jadi setelah membuat undian, maka warna 'rocky mountain' dan 'Barley white' dari ICI menjadi pilihan. Maka ini lah hasilnya semalam, walaupun belum dicat habis.

5 comments:

Siti Rohana said...

wah.kak zana...cun seh...makin tak sabar nk ke sana nih...agak2 bila masuk ni..aisyeh..the sooner the better la..:)

Mrs. Ishamizu said...

hehe harusla undi ye kak, rmi family members la katakan..nway, it's very nice! wah, tk lme lg dh bley masuk la ye..smg urusan akk lancar..amin!:)

Suzana Abd Manan said...

kalau siti tak sabar, tuan rumah lagi tak sabar ...hehe. Nampak macam dah siap, tapi banyak lagi benda kecik2 yg nak kena bereskan..

Suzana Abd Manan said...

Thanks Izu, insyallah bulan depan kot..harap2 semuanya lancar seperti dirancang..:)

sodium said...

www.ghoziproduction.com