Monday, October 27, 2008

Seaham


Hari Sabtu yang lalu kami sekeluarga berkesempatan menziarahi Sofinee dan Jamalulail sekeluarga di Seaham. Kami bertolak dari rumah lebih kurang pukul 9.00 pagi dan perjalanan yang sepatutnya memakan masa 3 jam setengah menjadi 6 jam kerana berlaku kesesakan lalu lintas yang agak teruk di Derby. Kami sampai di Seaham pukul 3.00 petang dan berkesempatan menikmati keindahan pantai di sana. Bandar kecil ini terletak betul-betul di tepi laut.
Kami bermalam di rumah Sofinee dan keesokan harinya kami di bawa membeli belah di Doulton Park (factory outlet) yang tidak jauh dari rumahnya. Selepas itu kami juga berkesempatan ke 'carboot' yang terletak di tepi pantai tidak jauh dari situ. Bertuah Sofinee dapat rumah di tepi laut. Rumahnya yang besar juga sangat selesa untuk menerima kehadiran tetamu. Bukan saja kami sekeluarga yang datang, ada dua buah keluarga lagi yang hadir.


Kami semua pulang ke Coventry selepas solat magrib dan tiba di rumah lebih kurang pukul 9.00 malam. Anak-anak bergitu gembira dapat bertemu dengan kawan-kawannya di sana. Ini ada gambar-gambar yang sempat di ambil oleh anak-anak di sana.

No comments: