Wednesday, November 18, 2009

Sibuk 'Bangat'

Ini gambar kawan-kawan ketika mengikuti kursus di Kolej Komuniti baru-baru ini. Hasliza, Naimah dan Ujie

Sejak akhir-akhir persekolahan ini, aku sangat sibuk. Banyak perkara yang perlu diselesaikan sebelum sekolah bercuti panjang...(yeahh...) Sejak dua minggu kebelakangan ada sahaja aktiviti yang dijalankan pada hari Sabtu. Antaranya kursus profesionalisme, Hari Q, Kursus Pengurusan Fail, Mesyuarat Panitia dan Mesyuarat Akhir Guru. Banyak perkara perlu dibereskan. Membuat analisa untuk peperiksaan akhir tahun, menyediakan minit mesyuarat, dan banyak lagi lah... walaubagaimanapun aktiviti 'pot luck' di sekolah tetap diteruskan. Huhh... aktiviti ini lah yang menyebabkan berat badan bertambah-tambah...(mmm... ini tak boleh jadi kena diet jugak ni..huhu) Dalam pada sibuk dengan kerja-kerja itu, aku sibuk pula memberi tips-tips terakhir untuk anak-anak murid yang bakal menduduki SPM. Budak-budak tu perlu diberi bimbingan sehingga saat-saat hendak masuk ke dewan peperiksaan. Mudah-mudahan mereka semuanya berjaya... insyallah.

2 comments:

HalfBlood Princess said...

KZana, izu phm...izu yg br keje ni pon terasa no bz apth lg akk..;) ni dh start cuti lehla gi bcuti release kn tension..akk plan ke mna?:)

Suzana Abd Manan said...

Selamat bercuti juga izu.. cuti ni tak ada plan nak jalan-jalan sebab sibuk dengan projek rumah yg lum siap tu..hehe