Saturday, April 25, 2009

Ronda

Aktiviti petang yang selalu di lakukan aku dengan anak-anak ialah bermain bola keranjang atau ronda-ronda sekitar taman dengan berbasikal. Oleh kerana badan semakin tembam sejak balik UK ni, aku memaksa diri ini untuk bersenam. (Tak boleh jadi ni, banyak baju yang dah sempit.?.mmm baju ke yg sempit atau orangnya kah yang mengembang??....huhu)

5 comments:

AtieMz said...

hihi..
tembam 2 comel ape..
;)

Suzana Abd Manan said...

budak2 kalau tembam memang comel...tapi kalau mak budak...??adeh..hehe

izuan murat said...

Mana ada akk tmbm..izu tgk gambo tuh akk ok je..slim gtu!:D tp exercise mmg bagus..utk jg kesihatan kn! ee bestnye, akk pon main bola keranjang ye? izu xpnh..hisham dulu masa kt sekolah n uni aktif main bola keranjang..nti nk ajakla dia main bola kernjang.:D tp..kt mana yer..?hihihii

Suzana Abd Manan said...

Betul tu Izu, exercise tu bagus, akak main bola keranjang kat kawasan rumah jer ada basketball net, yg akak beli masa di uk dulu.

izuan murat said...

Oo bestnyer! tu la kt sana basketball net lg murah kn...syok nya kak!:)