Friday, April 03, 2009

Taman



Hari ini, berkesempatan untuk menghias taman. Kerja-kerja menanam dan mengecat bangku taman dilakukan bersama-sama. Pokok-pokok bunga diambil dari rumah arwah ibu, yang banyak terbiar sejak ibu tiada. Pokok-pokok itu perlukan perhatian untuk berbunga. Alhamdulillah sejak dibawa ke rumah ini, banyak juga pokok-pokok yang telah mengeluarkan bunganya, walaupun tidak berbau. Di Malaysia ni, pokok bunga tidak mengira musim, ia akan berbunga sepanjang tahun, bersyukurlah....alhamdulillah..

4 comments:

Siti Rohana said...

Aiseh....best lah kak suzana....bila ade project cam gini ngan budak2...

amacam...boleh lah kak suzana bela ikan tu pulak...kang kami nak datang tangkak nak rndam kaki ni...

hahahah

Suzana Abd Manan said...

Itulah ct, bila anak2 dah besar, banyak projek boleh buat sama2, tunggu si Haris ngan Aisyah tu besar sikit, mesti ct banyak projek nanti...hehe

Nak bela ikan tu, ada jugak dalam perancangan ni,...tunggu ye...hehe

izuan murat said...

Waahh gotong royong ni..hehe..best2..sngla k zana..ank2 dh besar..mcm2 xtvt dpt dibuat! kte ni ct xtvt2 xadventure lg xdpt buatkn..:D

Suzana Abd Manan said...

To Izu: tak apa Izu, tunggu lah anak2 Izu besar nanti, akak pun dulu mcm tu jugak masa dia orang kecil.