Monday, August 17, 2009

Casa Impian

Maaf sebab lama tidak menulis di sini. Kadang-kadang tidak ada cerita menarik untuk ditulis, malahan pula dengan kesibukan di sekolah dan rutin-rutin harian di rumah. Ada satu lagi rutin harian baru yang hendak dikongsi ialah melihat 'progress' rumah impian...hehe. Tiap-tiap petang, kami sekeluarga akan ke tapak rumahku ini untuk melihat kerja-kerja yang di buat oleh kontraktor rumah tersebut... Setakat ni sudah siap 'pailing' dan sedang menyiapkan 'beam'. Tak sabar lah nak tengok rumah ni siap... mungkin tahun depan kot..;)

2 comments:

HalfBlood Princess said...

Wahh, buat casa impian!! bestnyer...kt area mana ni kak? thn dpn ek siap...xsbr nk tgk...dgr kata 10 bilik..btulke?;)

Suzana Abd Manan said...

'casa' tu tak jauh dari rumah skrg ni, tak sampai sepuluh minit dah sampai. memang tak sabar izu, tapi tak ada lah sampai 10 bilik hehe..siapakah yg kata 10 bilik itu??hehe.:)