Tuesday, March 10, 2009

Jemputan Kahwin


Ini merupakan jemputan kahwin yang pertama sejak balik dari UK. Sudah lebih tiga tahun tidak berpeluang menghadiri majlis perkahwinan di Malaysia ini. Kebetulan jemputan hari minggu yang lepas adalah dari bekas kakitangan sekolah tempat ku mengajar dan hubungan kami agak rapat juga. Jadi sebelum pulang dapatlah cenderahati dari tuan rumah. Cantik bekas kek dan telur rebus ini untuk di muatkan diblog ini.

4 comments:

izuan murat said...

tkejut izu td, igtkn sape la nk kawin..nk kata mizi, dia muda sgt lg! hehe..

k zana, u;ve been tagged! klu ada masa jwbla yer..:D

Suzana Abd Manan said...

Oppocot!!!...tekejut jugaklah sebab di Tag...hehe. Mizi mudah sangat lagi lah...hehe

Siti Rohana said...

itu le....igt saper lah yg kawin...ehem2...hahahah..main2 aje ye...
wah ct pun dah lama tak pergi kenduri kawin ni...rindu nasik minyak n air sirap rose!

Suzana Abd Manan said...

Memang akak dulupun rindu sangat nak makan nasi minyak orang kawin..hehe, kalau masak sendiri rasa macam tak berapa best aje, kan..