Saturday, March 14, 2009

'Smart' yang 'Tak Smart'





Semalam selepas ambil Mizi di PD, kami sekeluarga bercadang untuk 'shopping' di KLCC Suria. Apa yang hendak diceritakan di sini, ialah perjalanan yang sepatut nya tidak sampai setengah jam menjadi hampir dua jam kerana kami terperangkap dalam lorong 'smart' yang tak 'smart' itu...huhu. Kami ingatkan dengan membayar 2 ringgit tol, boleh mengelakkan kesesakan, tapi malangnya di hujung terowong itu kami tersangkut lah pulak... Ini lah gambar-gambar yang sempat dirakam...

6 comments:

zrauk said...

kak, suzana kami suka bc blog k.suzana..hehe, byk ke shopping aritu

Suzana Abd Manan said...

to za: thanks sebab suka baca blog akak... adalah sikit2 shopping..hehe

izuan murat said...

La ye kee? kami skali je guna terowong SMART tu pastu trus xnk dh guna..mase tu bkn sbb jem ke hape tau, sbb izu takuutt..mcm xpcaya je ngan terowong tu.:D

Nway, bestnye shopping kt suria klcc!! kami pon xpegi2 lg sejak blk Msia tau:D

Suzana Abd Manan said...

To Izu: Mula2 tu mcm seronok je masuk dalam tu, sebab teringat macam terowong kat Switzeland dulu, tapi bila jem, menyesal lah pulak.. hehe

nieja said...

dtg kl?
alaa.. lau tak dpt jmpe

Suzana Abd Manan said...

To Nieja: insyallah nanti kita jumpe juga ye...tunggu...