Wednesday, March 18, 2009

Kuih Bakar

Ini merupakan cubaan kali kedua membuat kuih bakar. Tetapi kali ini aku cuba masukkan adunan ini ke dalam bekas yang kecil-kecil, supaya senang dimakan dan tidak perlu dipotong-potong. Nampaknya cubaan kali kedua ini, menjadi. Ha... inilah hasilnya.

P/s Petang ini, suami bercadang hendak ke Gunung Ledang pula.. apakah bekal yang hendak di bawa ye??

8 comments:

nieja said...

sedapppppnyeee
lame tak makannn

Suzana Abd Manan said...

To Nieja: kalau nak makan kuih bakar ni datang lah rumah auntie ye..:)

izuan murat said...

Ya Allah, kuih feveret kte ni..:)hmm yum-yum..tgl bbrp hr je lg ni..hihi..

Suzana Abd Manan said...

Ha... berapa hari lagi Izu Merdeka...hehe nanti kalau datang,, akak buatkan kuih ni ye.

izuan murat said...

Alahai..syg k zana!:) ni yg xsbr nk dtg umah akk nii! hihihii..

nieja said...

jaoh la aunt :(

Siti Rohana said...

wah...saya suka..saya suka...hehehe..ct sgt suka kueh ni..tapi memang tak reti buat...banyak pakai telor n santan kan?...haih...santan mahal lah...ni nak balik kena kumpul duit shipping ni...hahaha

Suzana Abd Manan said...

To ct: memang pakai santan, tapi akak pakai santan kotak aje..hehe (tak kuasa nak perah2 santan lagi)..wah tak sabar nak tunggu ct balik..hehe