Thursday, March 19, 2009

Gunung Ledang


Untuk ke Gunung Ledang dari Tangkak, memang tidak jauh. Ia hanya terletak lebih kurang 2km sahaja dari bandar ini. Jadi untuk ke sana waktu petang-petang memang sesuai, terutamanya untuk menikmati kesejukkan dan kejernihan air terjunnya. Jadi semalam kami sekeluarga berkesempatan lagi ke sana untuk bermain-main air. Seronok tengok anak-anak berendam di air terjun di kaki gunung lagenda ini. Sesiapa yang ke Tangkak jangan lupa singgah di air terjun Gunung Ledang ini ya.... (promosi lah pulak...hehe)

5 comments:

Mrs. Ishamizu said...

Isk syoknye!! wat kita jeles je la k zana nii..hehee..

last time gi gng ledang ni btul2 pas kawin, masa tu musim hujan..hujan2 pegi, smp sana tgk2 air keruh..sabo je ler..xjd mandi! ando2 je pegi patu balik semula..dh la jauh ktrg ni..huh.

BTW, gambo ank bjg je? gambo mak n anak daranya mana?? ;)

nieja said...

wow..
bestnyeee..
jeles btol.

Suzana Abd Manan said...

To Izu: nanti lepas pantang boleh pergi ye. Mesti Zahin seronok main air...hehe

To Nieja: Jom le ke Tangkak Nieja. best..

mama ct said...

oh...ct tak pernah ke cni...nampak cantik...kak zana pernah ke lata kijang perak?...air trjun yg nampak kalau kiter ke ipoh..dari highway tu...cantik..ct selalu ke sana...sgt cantik dan air terjun nye tinggi...best lah...kalau2 ke utara tu..singgah rumah mak ct dekat tanjung malim...makan2..then pergi ke lata tu utk rehat seterusnye...

Suzana Abd Manan said...

To ct: Lata kijang tu, kak ana pernah dengar lah tapi tak pernah pergi lagi. Insyallah kalau ke Utara nanti boleh lah ke sana kot. Akak pun ada kakak kat Ipoh Perak, boleh lah ke rumah mak ct nanti.. tunggu ct balik lagi best... bila nak balik ni??